Ka administraciji bez suvišnih papira

Ka administraciji bez suvišnih papira

Donošenje Zakona o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju prvi je korak u unapređenju regulative elektronskog poslovanja i elektronske komunikacije javne uprave, građana i privrede. Usvajanjem ovog zakona stvorena je osnova za uspostavljanje moderne e-uprave u Srbiji, koja će omogućiti brže, efikasnije i sigurnije usluge, smanjenje troškova i uštedu vremena.

Sledeći korak ka sprovođenju ovog zakona u praksi je donošenje podzakonskih akata. Projekat “Ka administraciji bez suvišnih papira” pruža podršku u izradi 12 pratećih akata Zakona o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju koji detaljnije uređuju elektronsko čuvanje dokumenata, šeme autentikacije, kvalifikovani elektronski potpis u klaudu i druge usluge od poverenja. Osim ovoga, u fokusu projekta su analiza kapaciteta institucija javne uprave i Arhiva Srbije za čuvanje i arhiviranje e-dokumenata, izrada preporuka za njihovo unapređenje, kao i obuke službenika javne uprave.

Projekat “Ka administraciji bez suvišnih papira” sprovode NALED, Pricewaterhouse Coopers i Centar za evropske politike u partnerstvu sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstvom kulture, Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave i Arhivom Srbije, uz podršku Fonda za dobru upravu Vlade Velike Britanije.

Ka administraciji bez suvišnih papira

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE