Maja je ekonomista sa preko 20 godina radnog iskustva na marketinškim poslovima u domaćim i globalnim kompanijama koji se odnose na brendiranje, oglašavanje, digitalni marketing, CSR, liderstvo i krizne komunikacije. NALED-u se priključila 2021. godine na poziciji šefice Jedinice za marketing. Odbranila je dokorsku tezu “Importance of Establishing Brand Cultures” na European Carolus Magnus University u Belgiji, 2009. godine, a magistrirala je i diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu na smeru Marketing kao jedan od najboljih studenata u svojoj generaciji. Svoju karijeru je započela u marketinškoj agenciji New Moment, posle čega se opredelila za rad u Privrednoj komori Srbije, gde je od pripravnika napredovala do rukovodioca Odeljenja za marketing. Od 2008. godine počinje sa radom u finansijskom sektoru kao direktor marketinga, tada novoosnovane KBC Banke iz koje svoju karijeru nastavlja u AXA osiguranju, jednoj od vodećih svetskih osiguravajućih kompanija prepoznatljivoj po jakom brendu i inovativnom pristupu. Na mestu marketing menadžera u BDO Srbija, revizorsko konsultantskoj kući, provodi nepune tri godine, nakon čega se opredeljuje za rad u predstavništvu ASUS u Beogradu na poziciji marketing menadžer, zadužena za tržište Balkana, koje pokriva 10 zemalja. Autor je više stručnih radova iz oblasti marketinga u zemlji.