Poziv za podnošenje ponuda: PR i marketing podrška na projektu Unapređenje sistema pojednostavljenog radnog angažovanja sezonskih radnika u poljoprivredi

U sklopu budućeg projekta “Unapređenje sistema pojednostavljenog radnog angažovanja sezonskih radnika u poljoprivredi” (Enhancing simplified work engagement of Seasonal Workers in Agriculture) koji zajednički sprovode GIZ i NALED, objavljujemo poziv za dostavljanje ponuda za usluge iz oblasti marketinga i komunikacija. Cilj projekta je podizanje svesti o mogućnostima i načinima za korišćenje sistema pojednostavljenog radnog angažovanja na sezonskim poslovima u poljoprivredi definisanog u Zakonu o pojednostavljenom radnom angažovanju na sezonskim poslovima u određenim delatnostima i upotrebu portala www.sezonskiradnici.gov.rs.

Očekivano trajanje projekta: od 15. oktobra do 30. novembra, planirano sprovođenje aktivnosti promocije (kampanje) od 1. do 30. novembra.

Opis posla:

Potrebno je sprovesti kampanju informisanja i podizanja svesti o sistemu pojednostavljenog radnog angažovanja sezonskih radnika, na lokalnom nivou. Kampanja se sprovodi samostalno, uz koordinaciju i nadzor od strane NALED i GIZ projektnih timova.

 Kampanju je potrebno sprovesti na nivou lokalnih samouprava, u najmanje 15 jedinica lokalnih samouprava (JLS). Odabir JLS je potrebno sprovesti uzimajući u obzir: 1) nivo poljoprivredne aktivnosti na teritoriji JLS, 2) postojanje i aktivnost servisnih centara na nivou JLS u pružanju usluga vezano za korišćenje sistema pojednostavljenog radnog angažovanja u poljoprivredi i 3) mogućnosti za informisanje što većeg broja potencijalnih poslodavaca (farmera) i potencijalnih sezonskih radnika o sistemu pojednostavljenog radnog angažovanja. Zbog obima korišćenja sistema u Vojvodini, preporuka je da kampanja obuhvati neke ili sve navedene opština Sombor, Inđija, Vrbas, Bačka Topola, Subotica, kao i da se obezbedi dodatna geografska raspoređenost po teritoriji Republike Srbije. U okviru kampanje potrebno je:

  1. Na nivou svake od JLS, identifikovati i uspostaviti neformalnu mrežu zainteresovanih strana koje mogu imati ulogu daljem prenošenja informacija o sistemu pojednostavljenog radnog angažovanja na sezonskim poslovima u poljoprivredi (pripremiti kontakt listu svih zainteresovanih strana u predefinisanom Excel formatu NALED-a). Konačna ciljna grupa ovog projekta su potencijalni poslodavci (poljoprivrednici) i potencijalni sezonski radnici, te je potrebno da među zainteresovanim stranama budu predstavnici lokalnih Centara za socijalni rad, Nacionalne službe za zapošljavanje, poljoprivrednih zadruga i udruženja farmera, Servisnih centara formiranih na nivou JLS za podršku primeni sistemu, kao i druga zainetersovana lica, institucije i druge formalne ili neformalne grupe. Posebno je potrebno osigurati uključenje žena i socijalno ugroženih kategorija građana.
  2. Pripremiti detaljni medijsko-komunikacioni plan uz izradu liste lokalnih/regionalnih TV i radio stanica i emisija, digitalnih platformi i specijalizovanih portala za poljoprivredu (sa kontakt podacima) i drugih načina komunikacije sa poljoprivrednicima i potencijalnim sezonskim radnicima
  3. Pripremiti komunikaciono i grafičko rešenje za digitalne i štampane materijale (flajer, poster,infografici, outdoor oglašavanje, web baneri za vebsajtove, vizuali za Facebook i Instagram) koji će biti korišćeni u kampanji. Materijali treba da sadrže slogan i komunikacioni tekst u sklopu grafičkog rešenja, i da budu visokog kvaliteta (rezolucije). Svi promotivni i komunikacioni materijali moraju da budu odobreni od strane NALED-a pre nego što se smatraju konačnim.
  4. Pripremiti i realizovati seriju sastanaka u najmanje 15 JLS sa prethodno identifikovanim licima/institucijama iz mreže zainteresovanih strana.
  5. Pripremiti i realizovati info dane u najmanje 15 JLS, na kojima će biti distribuirani materijali i podizanje svesti o značaju i upotrebi sistema pojednostavljenog radnog angažovanja sezonskih radnika u poljoprivredi
  6. Organizovati i sprovesti plasiranje promotivnog materijala (uključujući 1-minutni video pripremljen u okviru drugog projekta), kao i eventualna gostovanja/izjave na lokalnim medijima u cilju podizanja svesti promocije sistema
  7. Na nivou svake JSL, organizovati i sprovesti postavljanje promotivnog materijala (poster, lifleti) u prostorijama lokalnih samouprava (opštinske službe za poljoprivredu, šalter sale) ili na drugim mestima na lokalu (poljoprivredne apoteke, poljoprivredne stručne službe)
  8. Pripremiti pisane materijale (najmanje 4 informativna teksta, uključujući i saopštenja za medije, zajedno sa odgovarajućim vizualnim sadržajima, fotografijama i sl.) o načinu korišćenja, benefitima i mogućnostima sistema pojednostavljenog radnog angažovanja na sezonskim poslovima i obezbedi njihovo plasiranje na web-sajtovima/portalima ili pisanim medijima.
  9. Pripremiti i objaviti sadržaj za unapređenje vebsajta sezonskiradnici.gov.rs – nedostajuće informativne tekstove i propratne fotografije/grafike za njihovo opremanje ili druge materijale.
  10. Pripremiti plan promocije na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Linkedin) za različite ciljne grupe (farmeri i sezonci) - priprema i raspored postova (tekst, hashtags, mention, slika ili grafika)

Zainteresovana pravna lica treba da dostave :

  1. Pismo zainteresovanosti koje treba da sadrži osnovne kontakt informacije o pravnom licu i licu koje će u slučaju odabira biti zaduženo za kooridnaciju aktivnosti, komunikaciju sa projektnim timom NALED-a i izveštavanje
  2. Predlog okvirnog medijskog/komunikacionog plana sa predlogom struktura promotivnih materijala i ključnim lokalnim medijima
  3. Listu predloženih jediica lokalnih samouprava (najmanje 15) na čijoj teritoriji će se sprovoditi projekat, uključujući listu zainteresovanih strana koje je potrebno uključiti u aktivnosti (nazivi institucija)
  4. Metodologiju rada i planirani vremenski okvir (sve projektne aktivnosti neophodno je sprovesti zaključno sa 30. novembrom)
  5. Budžet, uključujući i narativni opis svake predložene stavke
  6. Prethodne reference sprovođenja komunikacionih/marketing aktivnosti u sektoru poljoprivrede, na lokalu. Za razmatranje ponude neophodna je prethodna realizacija najmanje jednog takvog projekta/ aktivnosti u prethodne 3 godine.

Ponude je potrebno dostaviti u elektronskoj formi na adresu naled@naled.rs najkasnije do 30. oktobra do 15 časova. Naknadno prispele ponude neće biti uzete u razmatranje. Ocenjivanje ponuda biće izvršeno na osnovu tehničkih kriterijuma (kvaliteta) ponude (80% ukupnih bodova) i ponuđene cene (20% ukupnih bodova).

Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača biće doneta u okvirnom roku od 7 (sedam) dana od dana isteka roka za dostavljanje ponuda i biće dostavljena svim ponuđačima koji dostave ponude.

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE