Povlašćeni programi edukacije Storytelling – Storyliving i tematski seminari

Agencija Represent Communications je za članove NALED-a ponovo obezbedila povlašćene uslove novih treninga u oblasti komunikacija i strateškog planiranja, a u okviru svoje Akademije. U zavisnosti od interesovanja i potreba, članovi NALED-a mogu se prijaviti za neku od aktuelnih ponuda.

Povlašćeni uslovi za učešće na seminaru “Kretanje kroz neizvesnosti: Kako preživeti u svetu nakon COVID-a” (24. i 25. maj)

  • popust od 10% za sve članove NALED-a
  • za organizacije koje prijave svojih 5 zaposlenih kurs može biti zatvorenog tipa i personalizovan po posebnoj ceni

Povlašćeni uslovi za učešće na seminaru Storytelling – Storyliving (27. i 28. maj)

  • popust od 10% na dve ili tri prijave iz iste organizacije
  • 15% na četiri ili pet prijava iz iste organizacije
  • 20% popusta na više od pet prijava iz iste organizacije

Seminar „Kretanje kroz neizvesnosti: Kako preživeti u svetu nakon COVID-a“ održaće se 24. i 25. maja online. Tema seminara je sposobnost organizacija da se prilagode u novim uslovima  poslovanja  koje donosi budućnost, strateškim pristupom u razmišljanju i simulacijom potencijalnih scenarija. Trening vodi John Dalton, CEO of LSPR Global and Lead Trainer, koji će  učesnike upoznati sa ključnim metodama koje pomažu u procenjivanju kritičnih tački i shvatanju rizika poslovanja sa kojima se mogu suočiti. 

Program podrazumeva uvodne sesije upoznavanja predavača sa polaznicima u cilju prilagođavanja sadržaja kursa, 8 sati predavanja tokom dva dana putem ZOOM platforme kao i Follow Up sesije sa predavačem. Maksimalano je osam učesnika u grupi. Kurs je licenciran od strane Londonske škole odnosa s javnošću  i nosi CPD sertifikat. Više detalja o programu možete pronaći klikom na link.

Seminar Storytelling-Storyliving održaće se 27. i 28. maja u organizaciji Represent Academy tima agencije Represent Communications. Miro Antić, CEO M2Communications, i naš nagrađivani pisac Miomir Petrović pokazaće učesnicima kako pripovedanje mogu koristiti kao instrument za korporativnu komunikaciju i kao osnovu za stvaranje transmedijalne vrednosti. Teme dvodnevnog seminara su osnovni  postulati pričanja priče, šta je ono što veliku priču čini takvom i kako odabrati pravu priču, kao i kako privući pažnju svoje ciljne grupe u svetu novih i starih medija i razviti marketinške kampanje vođene pričama. Više detalja o programu možete potražiti na sajtu Represent Akademije.

Pored istaknutih seminara Represent Communication agencija dugi niz godina organizuje kurseve i obuke u oblasti komunikacija krojene po meri za pojedince ili manje grupe. Na sajtu možete pronaći više informacija o ostalim temama.

 

Ova stranica koristi kolačiće kako bismo vam obezbedili najbolje korisničko iskustvo. Ukoliko nastavite da pretražujete stranicu, pristajete na korišćenje kolačića.

NASTAVITE SAZNAJTE VIŠE